HOW TO ORDER / JAK OBJEDNÁVAT

Ať už byste si rádi objednali webový design, editaci fotografií, reklamní banner nebo sociální ikonky, vždy mi kdykoliv můžete napsat na email: barbora.drab@gmail.com.

OBJEDNÁVKA DESIGNU: Nakreslete na papír Vaši představu webové stránky, ofoťte mi ji a pošlete na email, kde mi design můžete ještě podrobněji popsat. Preferuji platbu předem, popř. zálohu. Doba práce na Vaší objednávce se odvíjí od složitosti. Nezapomeňte připsat email/login a heslo k účtu, na kterém chcete úpravy provádět. 
P.S: To, že po 1 dni nevidíte na stránce žádné změny neznamená, že na designu nepracuji ! 

EDITACE FOTEK: Fotku/fotky mi zašlete emailem, obratem Vám odpovím a nejpozději do dvou dnů zašlu upravené fotografie. Na způsobu platby se můžeme dohodnout.

REKLAMNÍ BANNERY: Banner je z mého pohledu efektivní reklama, i maličkost jako tato může zviditelnit web. Do emailu mi popište jak by banner měl vypadat, zda má být animovaný, jeho rozměry, popř. obrázek, který na banneru chcete mít. Způsob platby dohodou. 

SOCIÁLNÍ IKONY: Facebook, Twitter, Instagram nebo i Google plus ? Ikonky Vám vyrobím na míru, ať už jste příhlášeni kdekoliv a chcete prostřednictvím sociálních ikon sdílet Váš profil. Napište mi barvu, styl, a pro jaké sociální sítě ikony potřebujete.